loading...
سئو سایت
تندیس بازدید : 248 شنبه 26 مرداد 1398 نظرات (0)

 

الگوریتم گوگل

رتبه این نتایج جستجو توسط الگوریتم Google تعیین می شود. اگرچه الگوریتم Google مخفی است ، اما سالها تجربه در سئو سایت منجر به ایده خوبی در مورد عوامل مهم شده است. از نظر ما عوامل موجود در الگوریتم Google را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

 هرکسی که یک وب سایت ایجاد می کند ، ترافیک بازدید کننده می تواند آزادانه و مرتباً جریان یابد ، اما جذب نوع مناسب جمعیت به ویژه برای سایت های تجارت الکترونیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است. روش های بسیاری وجود دارد که می توانید افراد را به فروشگاه آنلاین خود بکشید ، از جمله رسانه های اجتماعی ، تبلیغات با هر کلیک و تبلیغات الکترونیکی. با این حال ، یکی از بهترین راهها برای یافتن مشتریان جدید تازه ، حضور در نتایج جستجوی ارگانیک است.

 

جستجوی ارگانیک بسیار مقرون به صرفه است زیرا رایگان است. شما جای خود را در صفحه نتایج جستجو از طریق ارتباط کسب می کنید ، نه با پیشنهاد قیمت برای کلیک. این بدان معنی است که به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود توجه می کنید.

 

در مورد سایت های تجارت الکترونیکی ، SEO به شما کمک می کند تا با Google ، Bing و DuckDuckGo ارتباط برقرار کنید و تصویر دقیقی از محصولاتی که برای فروش دارید به آنها می دهد. SEO همچنین برای جذب مشتری ضروری است ، زیرا به شما کمک می کند کلمات و عباراتی را پیدا کنید که افراد قبلاً از آنها استفاده می کنند تا سایتهایی مانند شما را کشف کنند.

عوامل SEO در صفحه

سئو چیست؟ 

رتبه وب سایت شما تا حدودی توسط عوامل درون صفحه تعیین می شود. عوامل SEO در صفحه ، تمام مواردی هستند که می توانید از طریق وب سایت واقعی خود تأثیر بگذارید. این عوامل شامل جنبه های فنی (به عنوان مثال کیفیت کد و سرعت سایت شما) و جنبه های مربوط به محتوا ، مانند ساختار وب سایت شما یا کیفیت نسخه در وب سایت شما می باشد. اینها همه فاکتورهای مهم جستجوگرها در صفحه هستند و در افزایش فروش وب سایت تاثیر گذارند

هنگامی که یک شخص یا الگوریتم جستجو برای اولین بار محتوای وب سایت شما را می خواند ، بسیار مهم است که به آنها کمک می کند دقیقاً محصولات شما را چه چیزی ارائه دهند. SEO به شما کمک می کند تا پیام های استراتژیک بازاریابی ایجاد کنید که نه تنها مشتری های جدیدی را به ارمغان می آورد بلکه نوع مناسبی از خریداران واجد شرایط مورد نیاز شما نیز خواهد بود.

 

با رعایت بهترین شیوه های SEO ، سایت شما احتمالاً در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) بالاتر از رقبا قرار دارد. مطمئناً ، این رتبه بندی ها بسیار رقابتی هستند ، اما یک چارچوب محکم که شامل برچسب های هدر مناسب ، اطلاعات متا ، کلمات کلیدی و کد وب سایت تمیز باشد ، به شما امتیاز بیشتری نسبت به فروشگاه هایی می دهد که هیچ توجهی به سئو نمی کنند.

 

اگر مدت مدیدی در فضای تجارت الکترونیک بوده اید ، برخی از نظرات را درباره اثربخشی سئو شنیده اید. طرفداران و دزدگیرهایی را در آنجا پیدا خواهید کرد ، اما وب سایتهایی که محتوای خود را برای نتایج موتور جستجو بهینه می کنند ، معمولاً رتبه بهتری کسب می کنند ، به خصوص برای کلمات کلیدی بسیار مرتبط.

 مشاور سئو 

توسط مشاوران سئو میتوانید بهترین رتبه در گوگل را داشته باشید

در هر ثانیه ، Google و سایر موتورهای جستجو میلیونها دلار درمورد آنچه کاربران جستجو می کنند محاسبه می کنند و تصمیم می گیرند کدام صفحات وب بهترین گزینه برای ارائه خدمات هستند. به نفع موتور جستجوگر ارائه خدمات به پیوندهای با ارزش برای مصرف کنندگان است که به نوبه خود درآمد تبلیغ بیشتری را به همراه دارد.

 

تا حدودی ، الگوریتم جستجو وب سایت را حدس می زند که به احتمال زیاد می تواند به پرس و جو وارد شده توسط کاربر پاسخ دهد. با گذشت زمان ، عواملی مانند تعداد کلیک بر روی پیوند خاص و زمان صرف شده در آن سایتها ، روی صفحاتی که موتور جستجو در آینده در آن سرویس می کند تأثیر می گذارد. به همین دلیل بهینه سازی وب سایت شما برای صحت ، ارتباط و سرعت فنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

در اینجا پنج نکته بهینه سازی قدرتمند وجود دارد که می توانند به کشف وب سایت شما کمک کنند ، و بهتر است که به سطوح بالاتر تبدیل فروش نیز مراجعه کنید.

 

1. اطمینان حاصل کنید که سایت تجارت الکترونیک شما از نظر موبایل مناسب است

اگر محصولات را بصورت آنلاین می فروشید ، داشتن وب سایتی که استفاده از آن در دستگاه های تلفن همراه آسان باشد بسیار مهم است. در اوایل سال 2018 ، گوگل از انتقال به فهرست بندی اول موبایل خبر داد ، به این معنی که این شرکت اکنون تمام وب سایت های موجود با استفاده از نسخه موبایل سایت را خزیده و ایندکس می کند.

 

اگر از یک سیستم مدیریت محتوا مانند Drupal یا WordPress برای مدیریت سایت خود استفاده می کنید ، می خواهید یک موضوع طراحی پاسخگو را انتخاب کنید. طرح های پاسخگو به طور خودکار ظاهر وب سایت شما را نسبت به صفحه نمایش در حال مشاهده تنظیم می کنند.

 

این تغییر بسیار مهم است زیرا اهمیت داشتن تصاویری که به سرعت در اتصالات 4G بارگذاری می شوند و متن مناسب برای خواندن در صفحه های کوچکتر افزایش می یابد. ده ها فاکتور در هنگام بهینه سازی مناسب برای دوام موبایل باید در نظر بگیرید. خوشبختانه ، گوگل ابزاری رایگان دارد که می توانید از آن برای اسکن سایت خود استفاده کنید و راهنمایی های دقیقی را برای بهبود دریافت کنید.

 

گذشته از ابزار گوگل ، طراحی سایت  همیشه خوب است که وب سایت واقعی خود را از طریق تلفن همراه خود بکشید و وانمود کنید که مشتری جدیدی هستید. از صفحات بازدید کنید که گویی می خرید ، یا بزرگنمایی تصاویر محصول یا افزودن موارد به سبد خرید خود مشکل است. دوست خود را به انجام همان کار ، و به شما بازخورد در مورد تجربه کاربر خود را.

 

2. برای یادگیری عباراتی که مشتریان از آنها استفاده می کنید ، از ابزار کلید واژه استفاده کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 875
  • بازدید کلی : 5,007