loading...
سئو سایت
تندیس بازدید : 90 سه شنبه 05 شهریور 1398 نظرات (0)

 

لازم نیست با یک وب سایت گسترده یا طراحی دیوانه وار شروع کنید؛ شروع کوچک با وب سایت بازی کنید ، بفهمید چه چیزی کار را می کند. (و حتماً کد را بررسی کنید ، بنابراین می توانید با کارهایی که وب سایت شما کار می کند ، آشنا شوید.)

خواندن را شروع کنید. از آنجا که شما در این وبلاگ قرار دارید ، احتمالاً عادت کرده اید که چه اتفاقی در دنیای طراحی می افتد را ردیابی کنید. خواندن را ادامه دهید.

درباره طراحی وب سایت ، روندها ، تکنیکها و بهترین روشها ، همه موارد ممکن را بخوانید. طراحانی را که تحسین می کنید در رسانه های اجتماعی دنبال کنید.

یک شبکه گسترده برای خواندن طراحی وب سایت خود نیز ایجاد کنید. در مورد اصول اولیه برای یادگیری برخی از کد ها ، خواندن در مورد تئوری طراحی و خواندن آموزش ها و مقالات فعلی بخوانید.

می خواهید سریع شروع کنید؟ یک وب سایت سازنده مانند Wix می تواند به شما کمک کند با شروع یک طراحی وب سایت شیک ، به شما کمک کند تا شروع به یادگیری مفاهیم و بلوک های ساخت وب سایت کنید.

ما عاشق طراحی وب هستیم و این اشتیاق ماست. طراحی وب بخشی از زندگی ما است. از سال 2000 ، ما هر روز در دنیای طراحی وب مشاهده می کنیم. ما درگیر روند طراحی وب هستیم و میلیون ها صفحه وب با مشارکت فعال ما طراحی شده اند. و اکنون ، ما می خواهیم برخی از ایده های هیجان انگیز خود را با شما به اشتراک بگذاریم.

برای اولین بار ، این مقاله راز در مورد چگونگی ایجاد مدرن ترین طراحی وب در جهان به اشتراک می گذارد. شما برای ایجاد وب سایت های کلاس جهانی ، وبلاگ ها و مضامین ، قوانین اساسی طراحی وب مدرن را یاد خواهید گرفت. خواهید فهمید که چگونه منحصر به فرد شوید ، چگونه از رقابت کنار بیایید و چگونه توجه مشتریان را جلب کنید.

این مقاله شامل چندین فصل است:

در فصل 1 خواهیم فهمید که طراحی وب چگونه تغییر می کند. همچنین با تولد نسل جدید طراحان وب که در حال طراحی صفحات وب در Web Design 3.0 هستند آشنا می شوید.

در فصل 2 ، در مورد سازندگان وب سایت صحبت خواهیم کرد که از روندها عقب مانده و روند پیشرفت وب را کند می کنند.

در فصل 3 یاد می گیرید که چگونه به سرعت و به راحتی و به روش جدید طراحی های وب مدرن ایجاد کنید. 

اولین چیزی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد طراحی وب است. به سرعت در حال تغییر است. برای درک این موضوع ، باید تکامل طراحی وب را مرور کنید: از سایت های اول تا وب سایت های مرسوم امروز. ما سعی خواهیم کرد پیش بینی کنیم که در آینده نزدیک چه نوع طراحی وب محبوب خواهد بود.

سه مرحله از تکامل طراحی وب وجود دارد. در تصویر زیر ، هر مرحله را رنگ آمیزی کرده ایم و سال ها به جدول زمانی اضافه کرده ایم.

بعداً ، انتقال به طراحی وب 1.0 انجام شد. برخی از عناصر گرافیکی در وب سایت ها ظاهر شدند که جذابیت بیشتری پیدا کردند. صفحات وب دارای جداول بودند. سپس ، جداول به طرح بندی و شبکه تبدیل شده اند. جداول قابلیت انعطاف پذیری را نشان می دهند ، اما از نظر موبایل مناسب نبودند و در آن زمان لازم نبود.

بسیاری از افراد سیستم های مدیریت محتوا (CMS) خود را ایجاد کردند. بنابراین ، وب مسترها مجبور به ویرایش فایلهای HTML یا بارگذاری آنها در سرورها نبودند. اما امکان تغییر محتوای آنلاین در زمان واقعی وجود داشت.

تکامل طراحی وب و گسترش تلفن های همراه منجر به تغییرات جدید شد.

انتقال بعدی به Web Design 2.0 بود. صفحات وب Grids را دریافت کردند و طراحان وب می توانند عناصر را با Layouts ترتیب دهند.

Bootstrap سرعت توسعه وب را تسریع کرد. این فرآیند را ساده کرده و راحت تر می کند. بوت استرپ از ابتدا با Grids از دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی می کند.

Grid Bootstrap's به طور خودکار به عرض کامل صفحه نمایش کشیده شد. این زمان برنامه نویس را به طور قابل توجهی صرف برنامه نویسی برای پشتیبانی از دسک تاپ ، لپ تاپ ، تبلت و تلفن ها کاهش داد.

قیمت هر وب سایت فردی است. این به عوامل زیادی بستگی دارد. برای درک بهتر از آنچه انتظار داریم ما به شما کمک خواهیم کرد تا یک وب سایت هزینه برنامه را برای خودتان ایجاد کنید.

وردپرس ، جوملا و دروپال محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا شدند. آنها جایگزین سیستم های نوشتاری خود شدند که ناقص و گران قیمت برای نوشتن و نگهداری و همچنین دارای عملکرد محدود بودند. به لطف وردپرس و جوملا ، هر کسی می توانست یک وبلاگ یا وب سایت ایجاد کند. و امروزه بیش از 20٪ سایت ها با استفاده از آن سیستم ها ساخته می شوند.

وردپرس و جوملا همیشه از مضامین و قالب ها پشتیبانی می کردند که باعث می شد بدون تغییر محتوا ، طرح را تغییر دهید. می توان تم ها را بصورت دستی ایجاد کرد یا موارد آماده را خریداری کرد. همچنین ، وب مسترها می توانند از Theme Builder استفاده کنند. انبوهی از مضامین و قالب ها در دسترس است.

در سال 2008 ، Artisteer وارد شد. آن زمان محبوب ترین سازنده تم در آن زمان شد. با Artisteer ، هر کسی می توانست در عرض چند دقیقه مضامین و الگوهای ایجاد کند. میلیون ها وب سایت از تم های طراحی شده در Artisteer استفاده می کنند.

به نظر می رسد همه باید خوشحال باشند: طراحان وب ، توسعه دهندگان وب و کاربران. با این حال ، یک مشکل جدید پیش آمد. طراحان وب شروع به پرسیدن یک سؤال کردند: "آیا طراحی وب مرده است؟" می توانید در تمام سیستم عامل های شناخته شده مانند Medium ، Mashable ، SmashingMagazine ، Quora و Reddit سؤالات یکسانی را مشاهده کنید. از سال 2015 ، طراحان وب همان سؤال را مطرح می کنند.

 

از آنجا که داشتن وب سایت شخصی شما به یک امر بسیار رایج تبدیل شده است ، فکر می کنید پاسخ دادن به این سؤال که قیمت طراحی سایتچقدر است آسان است. معلوم است که اعداد دقیق بسیار سخت است

یک شرکت طراحی سایت میتواند با ارائه سئو در بهترین حالت و در زمان مناسب سایت شما را با انتخاب کلمه کلیدی مناسب خدمات سئو را ارائه دهد

 

تندیس بازدید : 79 دوشنبه 04 شهریور 1398 نظرات (0)

 

برای افزایش در آمد از طریق سئو شما باید در ابتدا سایت خود را بهینه کنید یعنی بهینه سازی تصاویر ، بهینه سازی محتوا 

 

http://tandisnik.parsiblog.com

سئو محلی چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو محلی (SEO) وقتی بهینه سازی وب سایت و ویژگی های آنلاین خود را برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه محلی انجام می دهد.

هدف افزایش حضور مارک تعرفه سئو  تجاری شما و یافتن جستجوهای آنلاین بصورت محلی تر در سیستم عاملهای جستجوی برتر مانند ..

گوگل ، بینگ ، یاهو ، یوتیوب ، سیری ، الکسا ، Ask.com و غیره.

آیا می خواهید وب سایت شما جستجوهای مهم را در این سیستم عامل ها نشان دهد؟

اگر این آسان بود ، بیشتر صاحبان مشاغل یا متخصصان بازاریابی احتمالاً جواب مثبت می دادند.

یک مثال آسان از یک تجارت که از دیدن آن در جستجوهای محلی سود زیادی می برد ، رستوران یا لوله کش است.

SEO محلی فقط در مورد بهینه سازی کلمات کلیدی مانند SEO یا وب سایت جهانی نیست. محلی شامل بهینه سازی مکانی است که در آن یا در آن جستجو انجام شده است.

Google باید متقاعد شود كه مشاغل واقعی ، قانونی و در آن منطقه خاص قرار دارند.

Google به چه اهمیتی می دهد؟

• افراد به صورت آنلاین جستجو می کنند تا سوالی بپرسند و پاسخ دهند.

اولویت اصلی Google ، Bing و سایر سیستم عامل ها پاسخ دادن به سؤال کاربر (مشتریان بالقوه شما) به سرعت و دقیق ترین زمان ممکن است. هرکدام از وب سایتها می توانند این کار را انجام دهند ، در بالای صفحه یا بسیار نزدیک به آن قرار می گیرند ، از جمله تبلیغات.

 

این مسئله را هرگز نباید هنگام طراحی وب سایت ، وبلاگ یا برنامه بهبود سئو فراموش کرد و همیشه باید از ابتدا تا انتها مورد بررسی قرار گیرد.

 

اما "سریع" را با داشتن کوتاهترین صفحه (وب) یا وبلاگ برای پاسخ به یک سوال خاص اشتباه نکنید. بعضی اوقات می توان به 50-100 کلمه بدون عکس پاسخ داد یا توضیح داد و در رده بندی بالا قرار گرفت اما در موارد دیگر 2000 کلمه +000 ، 1000 بک لینک ، 5 اینفوگرافی ، به علاوه یک ویدیو در یک صفحه واحد.

هر صفحه وب سایت شما باید دقیقاً با مشتریانی که می خواهید به آنها برسید صحبت کنید.

 

اساساً ، هر صفحه بهتر است که مشکل کاربر را حل کند ، سئو محلی و سئو کلی شما بهتر خواهد شد.

چرا SEO محلی بسیار مهم است؟

سئو یکی از معدود کانالهای دستیابی با توانایی مقیاس پذیری واقعی است.

اگر به درستی انجام شود ، می تواند به تجارت و وب سایت شما مبلغ زیادی از ترافیک در حال انجام را با هزینه کم بپردازد. اگر با موفقیت برنامه ریزی و اجرای آن را انجام دهید ، می توانید مشتری های اضافی را تبدیل کرده و ماه گذشته فروش خود را بهبود بخشید.

بهینه سازی محلی می تواند حضور شما را در نتایج جستجوی تلفن همراه ، نقشه های گوگل و همچنین "نزدیک به پیشنهادات و نتایج توصیه ها" که هنگام جستجو برای مکان های محلی خاص در صنعت به کاربران داده می شود ، بهبود بخشد.

راهنمای محلی SEO 2019 | دید بازار خود را بهبود بخشید

(منبع تصویر - جستجوی "بازاریابی دیجیتال در سنگ سفید")

رتبه بندی نزدیک به پیشنهادات و پیشنهادات:

وقتی شخصی در یک جستجوی محلی سازی شده خدمات جستجو می کند ، اینها معمولاً مشاغل آجر و ملات و / یا مشاغل منطقه خدماتی است. جستجوی کاربر ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

"پیمانکار عمومی در [" نام شهر "] یا" لوله کش نزدیک من "

یا مانند نمونه موجود در تصویر بالا "شرکتهای بازاریابی دیجیتال در White Rock".

از کجا شروع کنم و چگونه می توانم در سطح محلی رتبه بندی کنم؟

برای بهبود محلی عوامل نزدیک به رده بندی نقشه ، یکی از بهترین مکان های شروع کار با تنظیم و بهینه سازی لیست "Google My Business" شماست.

اگر هنوز صفحه تنظیم نشده اید ، هیچ نگرانی کافی نیست روی این پیوند تنظیم راه اندازی کسب و کار من کلیک کنید و اکنون صفحه خود را ادعا کنید.

داشتن یک صفحه Google  سئو سایت برای کسب و کار من می تواند به طرز چشمگیری در جستجوی مجاورت و ایجاد اعتماد به نفس Google کمک کند. همچنین ، این امکان را به شما مشتریان می دهد تا به سرعت اطلاعات مهم مانند ساعات فروشگاه و تعطیلات ، دستورالعمل ها ، شماره تلفن (ها) ، ایمیل تماس با ، آدرس وب سایت ، تصاویر داخل ساختمان / فضای باز و موارد دیگر را به سرعت مشاهده کنند و قادر به ترک بررسی باشند.

در یک SEO اخیر در سال 2018 ، یک مطالعه موردی محلی توسط Moz.com ، که بسیار مورد توجه صنعت سئو قرار دارد ، این را به عنوان فاکتور شماره یک برای SEO محلی در سال 2018 و یک ابزار برتر جستجوگرها قرار داده است. ما معتقدیم که همیشه مکان بسیار خوبی برای شروع ساختن برای هر کسی است که تنها مهارتهای فنی اساسی و تمرکز دارد.

همچنین ، صفحه کسب و کار خود را در سایت های برتر بررسی (ساختمان پیوند) ادعا کنید. Hubspot پیوند "19 وب سایت برتر بررسی مصرف کننده" را در اینجا منتشر کرد. این برنامه شامل Google Business Business ، Yelp ، مشاور سفر ، دفتر تجارت بهتر ، Facebook ، Amazon ، Glassdoor و موارد دیگر است که شما باید تجزیه و تحلیل کنید که کدام یک برای صنعت تجاری و تجاری شما بهترین است.

پیشرو عوامل محلی SEO:

بخش مهمی از SEO محلی "SEO On-Page" است که عمل بهینه سازی تک تک صفحات وب به منظور رتبه بالاتر و کسب ترافیک مناسب تر در موتورهای جستجو است. توصیه می شود این کار / کار همیشه هنگام راه اندازی وب سایت و همچنین در حال انجام باشد.

 

اگر می خواهید امروز شروع به کار کنید در اینجا یک لیست شروع خوب از عوامل برتر:

 

نمایه تجارت من در Google + بررسی آنلاین آموزش سئو .

بازاریابی رسانه ای اجتماعی - صفحات مرتبط ، اشتراک گذاری ، بررسی ها ، رویدادها ، نامزدی ، تبلیغات FB و غیره.

لیست استناد / فهرست (لینکهای برگشت)

وبلاگ نویسی - محتوای خاص و کلمات کلیدی محلی.

ساختار وب سایت - (اگر به چندین شهر خدمت می کنید) بسیار مهم است.

عنوان برچسب ها ، کلمات کلیدی ، متا رکورد ، هدرها ، برچسب های H1-H3 ، Alt برچسب ها و کلیت نوشتن نسخه ها.

تطبیق تلفن ، نام و آدرس با وب سایت و Google شما.

نقشه Google تعبیه شده در وب سایت شما.

بک لینک و ساختمان دایرکتوری (تصویر در زیر یک راه برای بررسی دامنه های دارای قدرت بالا محلی پیوست شده است)

بهینه سازی درون صفحه (مدت زمان طولانی مشتریان و نحوه تعامل آنها در صفحات وب شما)

یک وب سایت دوستانه همراه داشته باشید (بسیار مهم)

از جمله تماس با اقدامات (CTA) در بیشتر یا تمام صفحات وب.

داشتن بررسی و توصیفات.

 

تندیس بازدید : 246 چهارشنبه 30 مرداد 1398 نظرات (0)

الگوریتم گوگل برای رتبه بندی سئو سایت متفاوت است و از طریق الگوریتم های پاندا ، مرف مگس خوار و .... استفاده میکند برای آنکه بدانیم هر یک از این الگوریتم ها به چه صورت عمل میکنند احتیاج به دانستن دربراه آنها داریم

شرکت موبایل ، وب ، راه حل های تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال

ارائه راهکارهای امن و مقیاس پذیر فناوری اطلاعات

DigitalSeoWeb یک سرویس بازاریابی کاملاً اینترنتی است که شرکتهایی را ارائه می دهد که راه حل های نوین بازاریابی وب را برای شرکت های بزرگ و متوسط در سراسر جهان ارائه می دهند. ما به عنوان یک رهبر SEO ، SMM (بازاریابی رسانه ای اجتماعی) ، طراحی وب ، توسعه وب سایت ، راه حل های تجارت الکترونیکی ، تبدیل وب سایت و بازاریابی دیجیتال ، ما به افزایش ترافیک کاربر ، تبدیل بازدید کنندگان و اندازه گیری اثربخشی افتخار می کنیم تا در نهایت نتایج واقعی را برای ما بدست آوریم. مشتری

ما در زمینه ساخت بولوارهای خوب و موفق برای دستیابی به سازمانهای کوچک ، تجربه عملی داریم. امروزه بیشتر سازمان ها برای ارائه داده ها و پشتیبان گیری از مشتریان خود از طریق اینترنت ، به تدریج تهاجمی هستند. با قابلیت Boost در صدر موارد باشید

 سئو سایت

بازاریابی دیجیتال

ما تجربیات دیجیتالی تماشایی می سازیم. مبارزات ما از نظر سبک ، دامنه و اجرای در سطح جهانی است - ما می دانیم چگونه بازاریابی دیجیتالی شما را چشمگیر و مؤثرتر جلوه دهیم. ما هزینه های شما را تقویت می کنیم و از طریق پالایش مداوم جنگ های صلیبی ، با استفاده از دستگاه های برآورد گرانول بالا ، ردیابی آن ROI را افزایش می دهیم.

طراحی وب سایت

ما داستان تصویر شما را از طریق طراحی تکان دهنده وب سایت ، مطالب قانع کننده و صفحات تبریک متمرکز که نسبت به چشم انداز به منجر تغییر می کنند ، بازگو می کنیم. سایتهای آسان برای استفاده ما از رئوس مطالب پاسخگو استفاده می کنند ، بنابراین مشتریان شما از مصیبت قابل اعتماد برخوردار هستند ، و احترام کمی به آنچه از وسایل مورد نیاز شما می گیرند ، ندارند.

برنامه های تلفن همراه

به طور کلی کامل ، با کیفیت و اجرای برنامه های قابل حمل موبایل قابل حمل و بدون محدودیت را تشریح کنید. تکالیف معمول را برای نتایج ایده آل انجام دهید. از تلاشهای هماهنگ با اطلاعات گسترده ، در درک بهتر برنامه های زرنگ و دانا استفاده کنید.

بازاریابی اینترنتی

محصولات ، فروش و خدمات خود را به سراسر جهان برسانید. ما در زمینه وب سایت ، برنامه تلفن همراه و سایر محصولات تبلیغاتی در اینترنت متخصص هستیم.

 

توسعه وب سایت

هر کسب و کار برای انتقال برخی از نمایشگاه های کلیدی به وب سایت نیاز دارد. از حضور وب خود سود کسب کنید و تجارت خود را به صورت آنلاین تقویت کنید.

سیار

برای تغییر جدی در کسب و کار خود از اختیارات ما در مشاوره تلفن همراه و جوابها استفاده کنید.

تجارت الکترونیک

ما می دانیم که تجارت الکترونیکی مثمر فقط هماهنگی کالاهای خرده فروشی در وب نیست ، بلکه نمایش و توانمندسازی الکترونیکی باقیمانده بسیار ذهنی ، تماس با ترتیب ، و تغییر سریع ترتیب تجارت در وب است.

طراحی وب سایت

برای ایجاد رابط کاربری آسان و قابل فهم که بهترین تجربه کاربر را ارائه می دهد ، از متخصصانی در برنامه ریزی متنوع و وب استفاده کنید.

شخصی سازی متن باز آموزش سئو 

ما در سفارشی سازی فوق العاده برای Magento ، جوملا ، دروپال ، Xcart ، وردپرس و غیره توانایی فوق العاده ای داریم. ما به دلیل پاسخ دادن به پاسخ های باهوش مالی برای اداره های سفارشی سازی منبع باز شناخته شده ایم.

ارائه:
Vacanciel یک ارائه دهنده برنامه تعطیلات فراگیر است. در هرجای فرانسه ، از اسکی توچال گرفته تا نقاط دریا ، کابینهایی در کوهستان گرفته تا خانه های ییلاقی کنار ساحل. Vacanciel طیف گسترده ای از پیشنهادات را برای خانواده هایی که مایل به استراحت و تفریح هستند طراحی کرده است.
مشکل:
Vacanciel یک توزیع کننده تاریخی تعطیلات است. انتقال به اینترنت و رزرو آنلاین از چند سال پیش صورت گرفت و برند لازم برای حضور در موتور جستجوی خود بود. در حالی که هزینه لینک های حمایت شده در حال افزایش است ، Vacanciel به دنبال بهبود مخاطبان و نرخ تبدیل آن بود.

 

تندیس بازدید : 307 دوشنبه 28 مرداد 1398 نظرات (0)

 

 آموزش سئو برای مدیران رسانه های اجتماعی ، مدیران و کارمندان سطح ورود.

آموزش آنلاین سئو برای بهبود رتبه جستجوی شما. این دوره سئو به شما کمک می کند تا رتبه جستجو در وب سایت سازمانی ، وبلاگ خود یا نمایه Linkedin را افزایش دهید.

این دوره آموزشی جستجوگرها ، آموزش بازاریابی آنلاین است که برای یافتن از طریق گوگل و افزایش ترافیک سایت لازم است. توانایی انجام برنامه های Google SEO یک مهارت بسیار با ارزش در بازار کار امروز است. به طور متوسط ، تحقیقات نشان می دهد مشاوره SEO در ایالات متحده مستقر در هر ساعت 100 تا 150 دلار است.

این توضیحی را خواهید شنید که SEO به این معنی است که شما محتوای وب سایت خود را بهینه کرده اید تا روبات ها یا الگوریتم های Google بتوانند صفحات را به صورت کارآمد فهرست بندی کنند و بدانند که در مورد چیست.

 

این به معنای استفاده از کلمات و عبارات (کلمات کلیدی و کلمات کلیدی دم بلند) در وب سایت خود برای توصیف آنچه در آن است که می فروشید یا چه مشکلی را برای مشتریان حل می کنید.

 

چگونه این همه با هم همخوانی دارند به این صورت است که وقتی مشتری بالقوه شما نام محصول ، نام خدمات یا مشکلی را که می خواهد برای حل آن در Google بنویسید ، این کلمات و عبارات را در وب سایت خود خواهید داشت.

 

سپس Google مطابق اطلاعات موجود در وب سایت شما و جستجوی مشتری بالقوه شما که اخیراً انجام داده است ، پیدا کرده و در نتایج جستجو به وب سایت شما سرویس می دهد. (این کار کمی پیچیده تر می شود ، شامل اینکه چگونه به عقب فنی وب سایت تنظیم شده است ، چه مدت وب سایت وجود داشته است و چقدر و چند بار محتوای جدید به سایت اضافه شده است ، اما به منظور این مقاله مقدماتی ، این توضیح درست است)

 

بدون داشتن کلمات کلیدی مناسب در وب سایت خود برای توصیف محصولات و خدمات خود (درست این که کلمات و عباراتی از کاربران شما برای یافتن شرکتی مانند شما برای کمک به آنها هستند) گفته می شود که شما به SEO توجه نمی کنید.

 

اگر به SEO توجه نمی کنید ، پس چگونه می توانید به مشتریان بالقوه خود کمک کنید تا شما را پیدا کنند؟ چگونه می توانید به Google کمک کنید وب سایت شرکت خود را در نتایج جستجو نشان دهد؟ شما نمی توانید

 

بله ، شما می توانید همه این موارد را نادیده بگیرید و کافیست وب سایت خود را با توصیف محصولات و خدمات خود به روشی که می خواهید از کلمات و عبارات مورد علاقه خود استفاده کنید ، راه اندازی کنید ... اما انجام این کار اساساً شما را از مشتریان خود پنهان می کند.

 

هنوز هم مرتبط است

اگرچه ممکن است برخی از بازاریابان اعتقاد داشته باشند که SEO از بین رفته است ، اما Forbes اصرار دارد که حتی به بی ربط بودن نزدیک نیست و هنوز هم خوب عمل می کند. چند سال پیش ، وقتی الگوریتم های موتور جستجو تازه شروع به ظهور می کردند ، بازاریاب ها راحت بودند که از شیوه های سایه دار و چاشنی کلمات کلیدی استفاده کنند تا رتبه وب سایت های خود را بالاتر کنند. اکنون الگوریتم ها بسیار پیچیده تر هستند و تمرکز بیشتر روی بهبود تجربه کاربر است تا اضافه کردن لمس های جستجوگرها پس از آن.

این یک تمرین دستی با مثال ها و تمرین های زیادی در سئو سایت است. ما دوره های آنلاین جداگانه ای در زمینه استراتژی بازاریابی دیجیتال ، نظارت بر رسانه های اجتماعی ، فیس بوک ، توییتر و لینکدین داریم.

کلمات "SEO" چیست؟

برای اینکه بدانید چه کلمات یا عباراتی را برای اطمینان از اینکه در وب سایت خود قرار داده اید ، در نتیجه در جستجوی Google نشان داده شود ، ابتدا باید با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع کنید.

 

برای انجام این کار ، با ذکر تمام کلمات و عباراتی که برای توصیف محصول ، خدمات یا تجارت خود استفاده می کنید ، شروع کنید.

 

بعد ، با مشتریان خود تماس بگیرید و با آنها صحبت کنید (ما این کار را به عنوان بخشی از بسته های بازاریابی خود انجام می دهیم) و از آنها بخواهید که اگر به دنبال شرکتی مانند شما بودند ، وارد Google شوند (اما هنوز با شما کار نکرده اند).

 

احتمال اینکه شما با استفاده از کلمات و عبارات مردم استفاده کنید ، شگفت زده خواهید شد. و صادقانه بگویم ، شما احتمالاً از کلمات کلیدی که مردم برای توصیف شرکت یا خدمات شما استفاده می کنند ، خوش نخواهید آمد.

 

ممکن است احساس کنید که آنها خیلی ساده هستند یا تمام تصویر آنچه در شرکت شما انجام می دهد را نشان نمی دهند. این خوب است - ما باید مشتری را در جایی که آنها هستند ملاقات کنیم ، نه جایی که می خواهیم آنها باشند.

 

پس از آن ، از نرم افزار تحقیق برای کلمات کلیدی استفاده کنید تا دریابید که کدام اصطلاحات جستجو می شود ، در چه حجمی و رقابت برای آن دسته از کلید واژه ها چیست

 

هنگامی که آن اطلاعات را پیدا کردید ، می خواهید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که حجم مناسبی داشته باشد (منطقی نیست که در صفحه یک برای یک اصطلاح که کسی در جستجوی آن نیست در لیست قرار بگیرد) و یک رقابت معقول - در جایی که شما فرصتی برای رتبه بندی دارید

تندیس بازدید : 64 دوشنبه 28 مرداد 1398 نظرات (0)

 

بهینه سازی موتور  سئو سایت جستجو همیشه تغییر می کند و تغییر می کند.هر ساله ، روش های خاصی مورد استفاده جامعه SEO به عنوان "تاکتیک های ضروری" قرار می گیرند ، در حالی که دیگران به لطف به روزرسانی های الگوریتم گوگل ، به مرز تاریخ سوق می یابند.

با توجه به این امر ، SEO از سوی بسیاری به عنوان نبرد بی پایان بین موتورهای جستجو و متخصصان سئو درک می شود که همچنان برای به دست آوردن ترافیک بیشتر و افزایش دید SERP برای مدتی کوتاه ، به روزرسانی های جدید را انجام می دهند.

اما آیا واقعا مسئله این است؟ سئو دقیقاً چگونه کار می کند؟

در این مقاله ، امروز دیدگاه خود را در مورد منظر سئو ارائه خواهم داد ، چندین اصل اساسی را که موتورهای جستجو به آن رعایت می کنند ، ذکر می کنم و درک من را درباره عملکرد داخلی سئو به اشتراک می گذارم ، و اینکه چرا ترکیب چند تاکتیک از طریق آزمایش و خطا تنها راه برای کمپین خود را با موفقیت هدایت کنید.

مانند مشتریانی که انجام می دهند توضیح دهید

به احتمال زیاد این ها کلمات و عباراتی خواهند بود که در پایان به توصیف شرکت شما به روشی ساده می پردازند. به عنوان مثال ، ما برای طراحی وب سایت پیدا می شویم حتی اگر این تنها یکی از خدمات بسیاری است که ما ارائه می دهیم.

 

همکار دیگری یک شرکت روابط عمومی را اداره می کند. او دوست ندارد از کلمه شرکت PR استفاده کند.

 

متأسفانه ، از طریق تحقیقات کلمه کلیدی ، وی دریافت که هیچ گونه جست و جو برای شرکت ارتباطات بازاریابی یکپارچه وجود ندارد ، اما تعداد بیشتری مورد برای شرکت روابط عمومی است.

 

بنابراین ، به عنوان او ترجیح می دهد شغل پررونق تر از چسبیدن به اسلحه های بازاریابی ارتباطات بازاریابی یکپارچه خود داشته باشد ، او محتوای وب سایت خود را تغییر داد تا این اصطلاح را درج کند ، بنابراین وقتی مشتری بالقوه خود را جستجو می کرد ، در نتایج جستجو ظاهر می شد. شرکت برای کمک به روابط عمومی خود.

بهترین شرکت سئو سایت

محتوای با کیفیت و SEO به شما اعتبار می بخشد

موتورهای جستجو مانند Google همیشه الگوریتم های خود را تغییر می دهند تا برای کاربر بهتر شوند. این بدان معنی است که نحوه مشاهده محتوا نیز باید تغییر کند و تکامل یابد.

 

محتوای با کیفیت در وب سایت شما نه تنها دلیل بیشتری برای Google برای رتبه بالاتر شما نشان می دهد ، بلکه باعث بهبود تجربه کاربر شده و به کسب و کار شما اعتبار بیشتری می بخشد.

 

"محتوای با کیفیت" به چه معنی است؟ فکر کنید به عنوان اطلاعات مفیدی برای مشتری شما است.

 

خود را در کفش مشتری خود قرار دهید و وانمود کنید که هیچ چیزی در مورد شرکت شما نمی دانند. آنها در وب سایت شما فرود آمده اند. آنها می خواهند بدانند که شما چه کاری انجام می دهید و چه مشکلی را حل می کنید. آیا برای کمک به مشتری خود مطالب را در وب سایت خود نوشتید؟

 

هنگام شنیدن عبارت "محتوای با کیفیت" فقط "اطلاعاتی را که برای مشتری بالقوه من مفید است فکر کنید

 شرکت طراحی سایت میتواند به شما در زمینه ارائه خدمات بهتر به مشتریان کمک کندبررسی های آنلاین اهمیت بیش از حد

موتورهای جستجو امروز فقط ابزاری برای یافتن وب سایت نیستند. به عنوان مثال از Google استفاده کنید ، هنگامی که شما یک محصول یا شرکت را Google می کنید ، به احتمال زیاد بررسی های Google+ و سایر اطلاعات خارجی را نیز در مورد تجارت پیدا خواهید کرد.

 

این برای شرکت ها بسیار حیاتی است ، زیرا امروزه ، اکثر مشتری ها قبل از هزینه کردن روی آن ، بررسی هایی را درباره یک محصول یا تجارت انجام می دهند. جذب مشتری برای ارسال نظرات مثبت آنلاین فقط برای کمک به مشاغل شما و به مشتریان بالقوه دلیل بیشتر برای صرفه جویی در پول با شما کمک می کند.

 

ارزان است

SEO یکی از مقرون به صرفه ترین روش هایی است که یک تجارت می تواند برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض و نتایج به دست آورد. بیشتر مشاغل در درجه اول نگران بازگشت سرمایه هستند. با SEO ، ROI در مقایسه با مبارزات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) کاملاً بالا است.

 

با این حال ، SEO یک بازی طولانی مدت است که نیاز به صبر و قوام دارد. مطالبی که شما تولید می کنید تا زمانی که به صورت زنده در وب باشد به شما کمک می کند. کمپین PPC شما فقط به شما کمک خواهد کرد تا زمانی که هزینه این کمپین را پرداخت می کنید.

 

تندیس بازدید : 103 شنبه 26 مرداد 1398 نظرات (0)

سئو (SEO ،( Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی موتور جستجو است . اما با روش های قانونی و مطابق با قوانین جدید و استاندارد گوگل. سئو سایت کاری دقیق ، زمان بر و تخصصی است که تنها باید به دست سئو کار ماهر انجام گردد.هرچقدر که برای بهبود سئو زمان بیشتری گذاشته شود و طبق قوانین گفته شده سئو را جلو ببرید حتما نتیجه آن را خواهید دید

سئو سایت

به عنوان یک تولید کننده ، خرده فروش تخصصی یا ارائه دهنده خدمات ، احتمالاً روش هایی را برای صحبت در مورد محصولاتی که برای شما معنی دارد ایجاد کرده اید. اما ممکن است مشتریان هنگام خرید آنلاین از همین زبان استفاده نکنند. تصویر کلاسیک این واگرایی در صنعت خودروسازی به دست می آید. با توجه به افسانه شهری ، فروشندگان معمولاً از عبارت "وسایل نقلیه قبل از مالکیت" در وب سایتهای خود استفاده می کردند ، اما مشتریان در جستجوی "اتومبیل های استفاده شده" بودند. هنگامی که فروشندگان ماشین هوشمند کمی تحقیق در مورد کلید واژه ها انجام دادند ، متوجه شدند که چه چیزی برای تغییر نیاز دارد.

 

با استفاده از ابزارهای کلمات کلیدی برای کشف کلمات و عباراتی که مشتری از آنها استفاده می کند ، می توانید تصمیم هوشمندانه ای بگیرید که شامل آن کلمات دقیق باشد. با داشتن عبارات منطبق دقیق برای جستجوی مناسب جستجوی حجم بالا در صفحات خود ، احتمال مراجعه افراد به سایت خود را افزایش می دهید.

 

کلید واژه ها به دو دلیل مهم کلید موفقیت هستند. اول ، رایانه ها به تعداد و حروف "صحبت می کنند" ، نه احساسات و احساسات (هنوز!). هنگامی که از متن در وب سایت خود استفاده می کنید که مطابق آنچه مشتری واجد شرایط در جعبه جستجو تایپ می کند ، موتورهای جستجو می توانند ببینند که یک مسابقه بالقوه وجود دارد.

 

اگر همه عوامل  آموزش سئو دیگر هم ترازی داشته باشند ، به عنوان مثال Google دفعه دیگر که شخصی آن عبارت را جستجو کند ، به صفحه وب شما خدمت می کند. اگر کاربر روی پیوند شما کلیک کند ، Google سپس در جستجوی بعدی صفحه شما را ارائه می دهد. محبوب ترین وب سایت شما بیشتر می شود ، Google بیشتر اوقات صفحه شما را برای قرار دادن بالاتر در نظر می گیرد.

 

دومین دلیل مهم استفاده از کلمات کلیدی استراتژیک ایجاد ارتباط نقطه ای با افراد جستجوگر است. انسان ها به طور طبیعی به قابل تشخیص ترین سیگنال ها پاسخ می دهند. مطمئناً ، شما ممکن است به نوآورنده موم معطر جدید معطر خود افتخار کنید ، اما متخصص ترین مشتری های شما در جستجوی "شمع های معطر" هستند. مشتریان شما به احتمال زیاد روی نتایجی کلیک می کنند که کلمات آنها را آینه می دهد.

 

بسیاری از ابزارهای اختصاصی رایگان کلید واژه وجود دارد ، اما بهترین مکان برای شروع فقط با جستجوی محصولات مشابه است. هنگام جستجو ، Google و Bing هر دو پیشنهادهای مرتبط ارائه می دهند. کلید واژه ها همه جا یک افزونه Chrome و Firefox است که ایده های کلمات کلیدی را در صفحه تقریباً در همه جا قرار می دهد. Keywordtool.io با استفاده از پیشنهادات کامل از چندین وب سایت اصلی برای تهیه لیست عبارات هدف جالب.

 

نگاهی دقیق به این لیست ها بیندازید و کلمات و عباراتی را که دارای هدف مشابه جستجو هستند ، شناسایی کنید ، اما ممکن است در حال حاضر در صفحات محصول شما ظاهر نشود.

 

۳- محصولات و صفحات خود را به طور اندیشه سازماندهی کنید.

از آنجا که محصولات و خدمات بیشتری را به بازار معرفی می کنید ، ساماندهی فروشگاه شما بسیار ضروری است. اگر یک ساختار وب سایت ناعادلانه مانع از یافتن محصولات مورد نیاز مشتریان شود ، Google شروع به رتبه بندی صفحات شما در نتایج جستجو می کند.

 

چگونه گوگل می داند وب سایت شما حرکت سختی دارد؟ اگر مشتریان به سایت شما بیایند و به سرعت ترک کنند ، بدون بازدید از صفحات دیگر ، خزنده های گوگل این نتیجه را می گیرند که محتوای صفحه رضایت بخش نیست. همچنین ، اگر یک کاربر جستجوگر بر روی وب سایت شما کلیک کند ، سپس به دکمه بازگشت مرورگر برخورد کند ، گوگل تصور می کند که این صفحه به جستجوی آنها ربطی ندارد.

 

معماری urecheap url

 

با این حال ، اگر کاربران وقت زیادی را در وب سایت شما می گذرانند ، با کلیک بر روی صفحه به صفحه ، بدون دردسر کلیک می کنند ، گوگل این را نشانه ای از جذاب بودن و مفید بودن صفحات محصول شما می کند. رفتار مصرف کننده آنلاین بطور مشابه با یک فروشگاه واقعی است که افراد قبل از تصمیم گیری در مورد خرید ، به چندین گزینه مرتبط نگاه می کنند. داشتن ساختار سایت منسجم و منسجم منجر به طولانی تر شدن جلسه و مرتباً رتبه بندی جستجوی بهتر در طول زمان می شود.

 

ساختار وب سایت قیمت طراحی سایت  شما همچنین به خزنده های موتور جستجو کمک می کند تا بفهمند کدام صفحات مرتبط هستند و کدام ها نیستند. اگر یک فروشگاه آنلاین هدیه فعالیت می کنید ، ساختار URL ها و صفحات خود را بر اساس طبقه بندی به Google اطلاعات مربوط به انتخاب کلی محصول در وب سایت شما می دهد. اگر 30 صفحه با / شمع / در URL و 30 صفحه دیگر با / مبلمان اتاق خواب / دارید ، به شما کمک می کند تا تخصص خود را در دکوراسیون منزل مشخص کنید.

 

تندیس بازدید : 252 شنبه 26 مرداد 1398 نظرات (0)

 

الگوریتم گوگل

رتبه این نتایج جستجو توسط الگوریتم Google تعیین می شود. اگرچه الگوریتم Google مخفی است ، اما سالها تجربه در سئو سایت منجر به ایده خوبی در مورد عوامل مهم شده است. از نظر ما عوامل موجود در الگوریتم Google را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

 هرکسی که یک وب سایت ایجاد می کند ، ترافیک بازدید کننده می تواند آزادانه و مرتباً جریان یابد ، اما جذب نوع مناسب جمعیت به ویژه برای سایت های تجارت الکترونیک از اهمیت ویژه ای برخوردار است. روش های بسیاری وجود دارد که می توانید افراد را به فروشگاه آنلاین خود بکشید ، از جمله رسانه های اجتماعی ، تبلیغات با هر کلیک و تبلیغات الکترونیکی. با این حال ، یکی از بهترین راهها برای یافتن مشتریان جدید تازه ، حضور در نتایج جستجوی ارگانیک است.

 

جستجوی ارگانیک بسیار مقرون به صرفه است زیرا رایگان است. شما جای خود را در صفحه نتایج جستجو از طریق ارتباط کسب می کنید ، نه با پیشنهاد قیمت برای کلیک. این بدان معنی است که به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود توجه می کنید.

 

در مورد سایت های تجارت الکترونیکی ، SEO به شما کمک می کند تا با Google ، Bing و DuckDuckGo ارتباط برقرار کنید و تصویر دقیقی از محصولاتی که برای فروش دارید به آنها می دهد. SEO همچنین برای جذب مشتری ضروری است ، زیرا به شما کمک می کند کلمات و عباراتی را پیدا کنید که افراد قبلاً از آنها استفاده می کنند تا سایتهایی مانند شما را کشف کنند.

عوامل SEO در صفحه

سئو چیست؟ 

رتبه وب سایت شما تا حدودی توسط عوامل درون صفحه تعیین می شود. عوامل SEO در صفحه ، تمام مواردی هستند که می توانید از طریق وب سایت واقعی خود تأثیر بگذارید. این عوامل شامل جنبه های فنی (به عنوان مثال کیفیت کد و سرعت سایت شما) و جنبه های مربوط به محتوا ، مانند ساختار وب سایت شما یا کیفیت نسخه در وب سایت شما می باشد. اینها همه فاکتورهای مهم جستجوگرها در صفحه هستند و در افزایش فروش وب سایت تاثیر گذارند

هنگامی که یک شخص یا الگوریتم جستجو برای اولین بار محتوای وب سایت شما را می خواند ، بسیار مهم است که به آنها کمک می کند دقیقاً محصولات شما را چه چیزی ارائه دهند. SEO به شما کمک می کند تا پیام های استراتژیک بازاریابی ایجاد کنید که نه تنها مشتری های جدیدی را به ارمغان می آورد بلکه نوع مناسبی از خریداران واجد شرایط مورد نیاز شما نیز خواهد بود.

 

با رعایت بهترین شیوه های SEO ، سایت شما احتمالاً در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) بالاتر از رقبا قرار دارد. مطمئناً ، این رتبه بندی ها بسیار رقابتی هستند ، اما یک چارچوب محکم که شامل برچسب های هدر مناسب ، اطلاعات متا ، کلمات کلیدی و کد وب سایت تمیز باشد ، به شما امتیاز بیشتری نسبت به فروشگاه هایی می دهد که هیچ توجهی به سئو نمی کنند.

 

اگر مدت مدیدی در فضای تجارت الکترونیک بوده اید ، برخی از نظرات را درباره اثربخشی سئو شنیده اید. طرفداران و دزدگیرهایی را در آنجا پیدا خواهید کرد ، اما وب سایتهایی که محتوای خود را برای نتایج موتور جستجو بهینه می کنند ، معمولاً رتبه بهتری کسب می کنند ، به خصوص برای کلمات کلیدی بسیار مرتبط.

 مشاور سئو 

توسط مشاوران سئو میتوانید بهترین رتبه در گوگل را داشته باشید

در هر ثانیه ، Google و سایر موتورهای جستجو میلیونها دلار درمورد آنچه کاربران جستجو می کنند محاسبه می کنند و تصمیم می گیرند کدام صفحات وب بهترین گزینه برای ارائه خدمات هستند. به نفع موتور جستجوگر ارائه خدمات به پیوندهای با ارزش برای مصرف کنندگان است که به نوبه خود درآمد تبلیغ بیشتری را به همراه دارد.

 

تا حدودی ، الگوریتم جستجو وب سایت را حدس می زند که به احتمال زیاد می تواند به پرس و جو وارد شده توسط کاربر پاسخ دهد. با گذشت زمان ، عواملی مانند تعداد کلیک بر روی پیوند خاص و زمان صرف شده در آن سایتها ، روی صفحاتی که موتور جستجو در آینده در آن سرویس می کند تأثیر می گذارد. به همین دلیل بهینه سازی وب سایت شما برای صحت ، ارتباط و سرعت فنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

در اینجا پنج نکته بهینه سازی قدرتمند وجود دارد که می توانند به کشف وب سایت شما کمک کنند ، و بهتر است که به سطوح بالاتر تبدیل فروش نیز مراجعه کنید.

 

1. اطمینان حاصل کنید که سایت تجارت الکترونیک شما از نظر موبایل مناسب است

اگر محصولات را بصورت آنلاین می فروشید ، داشتن وب سایتی که استفاده از آن در دستگاه های تلفن همراه آسان باشد بسیار مهم است. در اوایل سال 2018 ، گوگل از انتقال به فهرست بندی اول موبایل خبر داد ، به این معنی که این شرکت اکنون تمام وب سایت های موجود با استفاده از نسخه موبایل سایت را خزیده و ایندکس می کند.

 

اگر از یک سیستم مدیریت محتوا مانند Drupal یا WordPress برای مدیریت سایت خود استفاده می کنید ، می خواهید یک موضوع طراحی پاسخگو را انتخاب کنید. طرح های پاسخگو به طور خودکار ظاهر وب سایت شما را نسبت به صفحه نمایش در حال مشاهده تنظیم می کنند.

 

این تغییر بسیار مهم است زیرا اهمیت داشتن تصاویری که به سرعت در اتصالات 4G بارگذاری می شوند و متن مناسب برای خواندن در صفحه های کوچکتر افزایش می یابد. ده ها فاکتور در هنگام بهینه سازی مناسب برای دوام موبایل باید در نظر بگیرید. خوشبختانه ، گوگل ابزاری رایگان دارد که می توانید از آن برای اسکن سایت خود استفاده کنید و راهنمایی های دقیقی را برای بهبود دریافت کنید.

 

گذشته از ابزار گوگل ، طراحی سایت  همیشه خوب است که وب سایت واقعی خود را از طریق تلفن همراه خود بکشید و وانمود کنید که مشتری جدیدی هستید. از صفحات بازدید کنید که گویی می خرید ، یا بزرگنمایی تصاویر محصول یا افزودن موارد به سبد خرید خود مشکل است. دوست خود را به انجام همان کار ، و به شما بازخورد در مورد تجربه کاربر خود را.

 

2. برای یادگیری عباراتی که مشتریان از آنها استفاده می کنید ، از ابزار کلید واژه استفاده کنید.

 

تندیس بازدید : 50 جمعه 25 مرداد 1398 نظرات (0)

 در آموزش سئو توصیه می‌شود مطالب دارای تعداد کلماتی بالای2000 واژه باشد و از مطالب سایت‌های دیگر کپی برداری نشده باشد همچنین در انتخاب عنوان و برچسب‌ها نیز دقت کافی را داشته باشید. رعایت این نکات موجب می‌شود گوگل این مطالب را در اولین نتایج خود نمایش دهد.

 سایت های زیادی قرار دارند که می‌توانید بنر تبلیغاتی خود را در آن قرار دهید و به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغ شما می‌شود، قیمت ناچیزی از مبلغی که در ابتدا پرداخت کردید کاسته می‌شود.

اگر صفحه شما بد به نظر می رسد یا بهینه سازی شده بد نیست ، Google Ads برای کسب مشتریان جدید کافی نخواهد بود. وب سایت برای تشویق و اثبات حرفه ای بودن شما ، باید مشتری پسند باشد و به راحتی حرکت کند. ببینید چه نکات جالب ما را برای شما آماده می کنیم. در حین انتظار برای تأیید Google Nonprofits در اینجا مواردی است که می توانید در سایت خود بهبود بخشید.

اطلاعات مهم در بالای صفحه

صفحه خود را مجدداً سازماندهی کنید تا اطمینان حاصل کنید که مهمترین اطلاعات به راحتی مشاهده می شود و مشتری های شما دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند می یابند. اگر نمی دانید مهمترین ویژگی ها مهمترین چیست ، از کمک طراح UI استفاده کنید.


ویژگی های چشم گوش

عکس ها ، فیلم ها ، gif ها یا گرافیک های خوب به نظر می رسند و دوست داریم آنها را تماشا کنیم ، اما غالباً آنها در صفحه شما اشکال می کنند گرافیک بیش از حد باعث می شود صفحه شما کندتر شود و شانس شما برای مشتری های جدید را کاهش دهد. بنابراین مطمئن شوید که آنها MB زیادی ندارند. صفحه شما باید با تمام عکسهایی که در آن قرار دارید سریع بارگیری شود. غالباً بسیاری از مشتری ها سایت را ترک می کنند وقتی که بارگیری و بارگذاری تمام اطلاعات / رسانه ها آنها خیلی طولانی طول می کشد.


⅔ مردم از تلفن های هوشمند برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند

شما باید در مورد دستگاه های تلفن همراه فکر کنید زیرا از سال به سال ، تعداد بیشتری از افراد از آنها استفاده می کنند. وب سایت شما باید به طور خودکار با دستگاه های کاربر مطابقت داشته باشد. به این فکر کنید که صفحه بسیار بد یا خیلی کوچک برای صفحه نمایش چقدر بد به نظر می رسد. جستجو در این مورد وحشتناک است و بازدید کنندگان خیلی زود صفحه را مانند این ترک می کنند. اگر نتوانید سایت خود را با این تنظیم کنید ، بسیاری از مشتری ها را از دست می دهید.


همچنین در مورد سرعت بارگذاری فکر کنید ، به همان اندازه کت و شلوار برای لوازم مختلف متفاوت است. در اینجا می توانید بررسی کنید که صفحه شما برای بارگیری و نمایش در صفحه تلفن چقدر طول می کشد: https://testmysite.thinkwithgoogle.com/


نوشتن مقاله

عناوین کوتاه و جذاب به شما کمک می کند تا مشتریان جدید خود را ترغیب به ماندن در صفحه کنند. شاید حتی مقالات یا تمام اطلاعاتی را که در مورد آن دارید بخوانید. برای مثال ، اطلاعات باید کوتاه و آسان باشد ، برای مثال. گلوله ها توجه ها را به خود جلب می کند و کاربر می تواند آنچه را که شما به او ارائه می دهید یا اطلاعاتی را که می تواند پیدا کند ، ببیند. به یاد داشته باشید که در انتهای متن جذاب و فراخوان عمل را اضافه کنید. شما باید به مشتریان خود "بگویید" پس از آن چه باید انجام دهند.

ایجاد اعتماد و وفاداری سخت ترین کاری است که می کنید ، اما مهمترین آن نیز هست. در طی این ، شما دلبستگی می کنید و سخت می توانید وفاداری را بشکنید. تمام کامنت هایی که داشتید را بخوانید و پاسخ دهید. همیشه مودب باشید و انرژی خوبی به اشتراک بگذارید. به مشتریان بالقوه نشان دهید که شما یک حرفه ای و شفافیت در کاری هستید.
توصیه می‌شود حتما در سایت‌هایی که مرتبط با کسب و کار شما هستند تبلیغ انجام دهید تا اینگونه  برای افرادی که تمایل به کسب وکار  شما دارند مطلبی ارائه داده باشید و سئو سایت را ارتقاء ببخشید
در این نوع تبلیغ  با پرداخت مبلغی پول تعداد مشخصی از تبلغات شما برای نمایش آماده می‌شود.این نوع از تبلیغات، زمانی بیشتر کاربرد دارد که پیشنهاد شما آنقدر وسوسه کننده باشد که احتمال کلیک کاربران بر روی آن زیاد باشد.مثلا یک پیشنهاد وسوسه کننده رایگان دارید که می خواهید تعداد زیادی آن را ببینند،در این شرایط بهتر است به جای تبلیغات کلیکی از این نوع تبلیغ استفاده کنید.
به این معنی که تبلیغ شما در سایتی برای مدتی مشخص نمایش داده می‌شود و سپس برداشته می‌شود. در اینجا عامل تعیین کننده نه تعداد کلیک بوده و نه تعداد نمایش، بلکه مدت زمان نمایش تبلیغ شما است. معمولا این نوع از تبلیغات توصیه نمی‌شود مگر اینکه قیمت آن خیلی پایین باشد و از پیش باز خورد مناسبی از آن سایت گرفته باشید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 997
  • بازدید کلی : 5,129